Dotaz
Dobrý den, děkuji za odpověď. Já jsem si to tak v duchu myslela, že by to bylo správné jít k lékaři a nechat dceři udělat vyšetření střev. Ale, víte jak to je. Je mi jí líto, že má něco takového podstoupit. Ale asi jí na to budu muset pomalu připravovat a jít na to vyšetření, abych měla klid. Pak se uvidí, co nám řeknou a třeba nám poradí, jak vyzrát nad zácpou. Já už jsem fakt zoufalá, je mi Lucinky líto, jak trpí na záchodě a chtěla bych, aby to už po tolika letech konečně skončilo. Ono to bylo hrozné i když byla malá, ale teď co je v pubertě, tak je to horší. A hrozně zkouší, musíme pořád mazat konečník mastičkou FAKTU, protože jí při té tvrdé stolici praská konečník. Tak ta mastička jí dělá dobře. Dnes jsem jí koupila FENYKLOVÝ čaj. Už zase tři dny nebyla na velké stolici i přesto, že jí dávám PSYLIUM v kapslích. Je to trápení a tak Vám moc děkuji, že si s Vámi můžu popovídat a že mi poradíte. Zatím Vám moc děkuji za rady. Zkusím se domluvit s lékařkou na tom vyšetření, ale kdyby jste měla ještě nějakou netradiční metodu na zácpu, tak bych Vám byla moc vděčná. Vyzkoušíme cokoliv, jen když by to pomohlo přírodní cestou. Nezlobte se, že Vás otravuji, ale chtěla bych pro svou dceru všechno nejlepší. Moc Vám děkuji a přeju hezký den.
Jarmila, Nový Bydžov
Odpověd
Pokud bych slyšela o nějakých novinkách jak na zácpu přírodní cestou, tak Vás budu určitě informovat. Přeji hodně úspěchů v boji se zácpou a hodně trpělivosti při péči Vaší dcery Lucky
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz