Dotaz
Dobrý den, moc Vám děkuji za odpověď, ale co píšete, tak v podstatě vše dodržujeme, včetně pitného režimu. Přikláním se k tomu, jak píšete, že to může mít psychickou příčinu. Ještě bych mohla zkusit nějakou tu relaxaci nebo masáže břicha. Neměli bychom nechat dceři udělat vyšetření střev? Sice by to psychicky bylo pro ni náročné, ale měli by jsme jistotu, že to je jen stravovacími návyky. Je postižená a je s ní horší komunikace, ale snad by to vyšetření zvládla, když budu u ní. Ale pořád si říkám, že na takové vyšetření je dost času. Že to je to poslední. Tak bych Vás prosila, jestli by jste mi ještě mohla odpovědět na tento dotaz. Předem Vám moc děkuji za odpověď. Hezký den.
Jarmila, Nový Bydžov
Odpověd
Dobrý den, ve Vašem případě, bych vyzkoušela i vyšetření střev dcery. Budete mít jistotu, že jste nic nezanedbala, a že jste pro dceru udělala maximum. Konkrétní postup vyšetření střev však budete muset konzultovat s lékařem. S pozdravem.
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz