Dotaz
Dobrý den, potřebovala bych od Vás poradit. Mám jako seminární prácí sestavit MENU pro Dietu č. 6 tedy pro nízkobilkovinnou. Menu se musí sestávat z předkrmu, polévky, hlavního jídla a moučníku. Díky vaší stránce jsem našla polévku (kmínovou), hlavní jídlo (rajská omáčka s těstovinou). A teď.. moučník může být teoreticky cokoliv sladkého ne? Ale nevím si rady s předkrmem... tak jsem Vás chtěla poprosit, jestli byste mi neporadili nějaky nízkobilkovinný předkrm. Děkuju
Barbora, Vyškov
Odpověd
Dobrý den, moučník může být jakékoliv sladké jídlo. Předkrm může být např: puding bez mléka, puding s poloviny mléka s ovocem, paprika plněná tvarohem nebo rajče plněné tvarohem, chléb nebo veka s máslem a paprikou, také mohou být různé tvarohové pomazánky bez soli a k tomu bílé pečivo. S pozdravem
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz