Dotaz
Dobry den, rada bych se Vas zeptala, jaká dieta je nejvhodnějši při neustálých kvasinkovych onemocněních u žen. Trpím těmito ženskymi problémy a zajímalo by mě, čeho se mám vyvarovat a jak mohu složením jídelníčku ovlivnit zdravou mikrofloru.
Eva, Ostrava
Odpověd
Dobrý den Měla byste se vyvarovat sladkých pokrmů a sladkostí. Dále se omezují sýry, které obsahují plíseň na povrchu i uvnitř např. (sýr hermelín, plísňový sýr atd.)
redakce serveru dietologie.cz