Dotaz
Dobry den. Před nějakým rokem jsem byla u doktora a ten mi řekl že mám kolísavý tlak...Poslední dobou se mi stává to, že se ráno probudím a připadám si jako bych měla opici přitom jsem žadný alkohol nepožila ani nic podobného.. Točí se mi hlava a v puse mám zvláštní pocit jako bych vypila celou lahev nějakého alkoholu... Mohla by to být příčina kolisavého tlaku? Moc děkuji.
Katka, Nový Jičín
Odpověd
Dobrý den, doporučila bych Vám, abyste si nechala u doktora vyšetřit krev a moč. Jen tak se pozná příčina Vašich problému. Může to být např. nízká hladina cukru v krvi nebo naopak vysoká hladina cukru v krvi, která je spojená s cukrovkou. Také to mohu být jiné zdravotní problémy, které se opravdu dají zjistit až z odborného vyšetření. S pozdravem
nutriční teraputka z redakce@dietologie.cz