Dotaz
Děkuji a jestli nevadí, ráda bych se zeptala,jestli by mohla nízkotučné sýry, meltu, rajský protlak, libeček, rozpustné kafe.
Simona, Praha
Odpověd
Dobrý den, sýry jsou povoleny tavené i tvrdé, nejvhodnější jsou tvarohové sýry. Kupujte sýry do 30 % t. v sušině. Zařazujte spíše meltu než kafe. Pokud nebudou nějaké větší komplikace můžete uvařit rozpustnou slabou kávu. Rajský protlak je povolen, spíše v menším množství, libeček na dochucení můžete použít také
redakce serveru dietologie.cz