Dotaz
Zdravím, chci se zeptat, kde bych sehnala dietu č. 12 - pro batolata Děkuji předem za odpověď
Ester, Klatovy
Odpověd
Dobrý den, dieta č. 12 pro batolata pro nemocniční stravování je uvedena zatím jen v Dietním systému od Doberského (je to už ale staré vydání, doposud zatím nové nevyšlo).
redakce serveru dietologie.cz