Dotaz
Vážená redakce, obracím se na Vás s prosbou jedné naší klientky. Již delší dobu se jí nedaří najít jakoukoliv kuchařku-knihu, která by se týkala 10. diety pro choroby cévní. Pokud mi můžete pomoci, prosím o bližší informace, kde bychom mohli najít na internetu odkazy na tuhle problematiku. Děkuji předem za Váš čas.
Tomáš, Praha
Odpověd
Informace k dietě č.10 neslané šetřící jsem na internetu nanašla nebo jsou tam jenom informace, které jsou podobné na našich stránkách. V obchodech s knihami můžete zakoupit různé brožury s názvem Dieta při onemocnění cév nebo Dieta neslaná šetřící. Můžete se také podívat např. v knihovně s lékařskou tématikou, kde mají odborné knihy na toto téma, většinou jsou v nich i rady k dietě a ukázkový jídelní lístek.
redakce serveru dietologie.cz