Dotaz
Dobrý večer, rád bych se Vás zeptal na nežádoucí účinky, které může způsobit Efedrin. Vím, že jde o běžně neprodejnou látku z důvodu zneužití na přípravu pervitinu. Já mám ale na mysli použití efedrinu jako pomůcky k efektivnímu hubnutí. Obracím se na Vás z čistě osobních důvodů a doufám za kladné výřízení mého dotazu. Předem děkuji za odpověď. S pozdravem
Jakub, Příbram
Odpověd
Dobrý den, U efedrinu velice výrazně stoupá aktivita klidového metabolismu. Stoupá také tělesná teplota a krevní tlak, výrazně stoupá srdeční činnost. Efedrin ale vykazuje dobré účinky na spalování tuku, avšak jak uvádíte, je u nás neprodejný.
nutriční terapeutka redakce@dietologie.cz