Dotaz
Dobrý den, chci se zeptat, muže člověk nemocný dnou hrašku? (vychucená směs hrachu a bezlepkových obilovin k zahušťování a k obalování. Slyšela jsem, že se nesmí hrášek zelený. Děkuji za odpověď.
Leona, Český Krumlov
Odpověd
Dobrý den, u tohoto onemocnění se nedoporučují luštěniny, tedy hrách také ne. Hrašku bych nemocnému dnou nezařazovala. S pozdravem
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz