Dotaz
Dobrý den paní Janovská, na internetu jsem si na Vás našla odkaz a chtěla bych Vás poprosit o radu, zajímám se o studium oboru Nutriční terapeut – výživový poradce, ale jelikož pracuji, zajímala bych se o dálkovou formu studia a ještě k tomu na Ostravsku. Děkuji Vám za odpověď. Hezký den.
Tereza, Ostrava
Odpověd
Vážená paní inženýrko, studijní obor diplomovaný nutriční terapeut lze v současné době studovat na dvou školách v České republice, a to v Praze a v Brně. Jelikož žijete na Ostravsku, dávám Vám kontakt na VOŠ v Brně, kde lze tento obor studovat i dálkovou formou studia. Kontakt: Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Merhautova 15, 613 00 Brno Informace o studiu: Hana Skalická, Helena Čermáková - studijní oddělení tel.: 545 576 263 kl. 22 e-mail.: info@szsmerh.cz. Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky. Evžena Janovská DiS
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz