Dotaz
Dobrý den, Prodělala jsem infekční mononukleozu. Mohu v rámci rekonvalescence navštěvovat saunu? Či jaké druhy sportu mohu provozovat.
Monika, Ústí nad Orlicí
Odpověd
Vážená paní, jelikož jste v období rekonvalescence, doporučuji Vám až do úplného uzdravení vynechat jakýkoli sport i saunu. Doporučuji pouze krátké procházky. Děkuji a těším se na Váš další případný dotaz nebo připomínku.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz