Dotaz
Dobrý den, nedávno jsem Vám psala ohledně toho bazálního metabolismu. Napadlo mě, jestli je možné, že metabolismus by mohl být v pořádku, jelikož jsem si byla nechat na píchat 6 injekcí B12-milgamma. Je možné že po nich přibírám, nebo jsem přibrala? Byla jsem na nich začátkem září. Děkuju
Radka, Milevsko
Odpověd
Vážená paní, injekce B12 působí proti anémii (vitamín B12 je nezbytný k tvorbě červených krvinek). Působí chuť k jídlu, z tohoto důvodu je možný přírůstek tělesné hmotnosti. Jelikož Váš denní příjem energie, tuků, sacharidů, bílkovin je minimální, ve Vašem případě není možný nárůst tělesné hmotnosti po inj. B12. S pozdravem.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz