Dotaz
Prosím o zaslání kontaktů na nějakou dietologickou poradnu, odborníky, kteří by mohli pomoci mé manželce. Její obezita je spojena s řadou zdravotních problémů. Děkuji předem
Petr, Praha
Odpověd
Dietologické a obezitologické centrum by mělo být téměř součástí každé nemocnice. Měl by tam být tým odborných diabetologů, dietních a edukačních sester, který Vám rád poradí. Dále podrobnější informace můžete zístkat na tzv. ŠTÍHLÉ LINCE - TEL: 800 199 888 www.obezita.cz nebo tzv MERilinka radí, jak rozumně snižovat nadváhu TEL: 800 116 116 po-pá 9,00 - 18,00 www.merilinka.cz Dále Klub Diana nabízí možnost psychologické a lékařské pomoci při obezitě, tříměsíční kurzy v blízkosti Vašeho bydliště, redukční víkendy a pobyty v ČR i u moře. www.dianaklub.cz
redakce serveru dietologie.cz