Dotaz
Dobrý den, nedávno jsem se dozvěděla, že mám vyšší obsah kyseliny močové v krvi od své praktické lékařky. Dostala jsem od ní radu nakoupit literaturu pro „bezpurinovou dietu“ a stravovat se podle návodů v ní obsažených. Netušila jsem ovšem, že to bude tak těžké, v každé knize jsou jiné rady a často mi připadá, že si autoři odporují, proto bych ráda navštívila dietologa, aby mi poradil, popř. přímo sestavil jídelníček. Mohla bych Vás touto cestou požádat o nějaký kontakt na dietology v okolí mého bydliště? Bydlím v Brně. Na internetu jsem našla pouze pražské dietologické poradny.
Sára, Brno
Odpověd
Dobrý den, nejlépe bude, když navštívíte nutriční terapeutky (dříve dietní sestra) v jakékoli brněnské nemocnici, tam dostanete bližší informace nebo si můžete rovnou domluvit sestavení vhodného jídelníčku.
redakce serveru dietologie.cz