Dotaz
Mám crohnovu chorobu, máte s tím nějaké zkušenosti a mohli by jste mi poradit čemu se vyhnout a naopak
Marek, Příbram
Odpověd
Dobrý den, dieta při Cronově chorobě se doporučuje tzv. dieta 5 s omezením zbytků. Ve stravě se vylučuje vláknina (ovoce, zelenina, celozrnné výrobky atd.) V obchodech s knihami nebo v lékařských knihovnách můžete obdržet brožury s názvem dieta při cronově chorobě.
redakce serveru dietologie.cz