Dotaz
Važená paní/pane, je možné od vás získat recepty na vaření pro člověka po zanětu slinivky břišní? Seznamy jidel které se mohou jíst jsem si nastudovala, ale potřebovala bych poradit, jak je upravovat. Mohli byste mi po případě poradit, kde bych takové recepty mohla najít?
Věra, Písek
Odpověd
Dobrý den recepty a technologický postup vaření při onemocnění slinivky břišní je možné si zakoupit. Téměř v každém knihkupectví mají brožury s názvem Dieta při onemocnění slinivky břišní nebo Dieta s omezením tuků.
redakce serveru dietologie.cz