Dotaz
Dobrý den, chcela bych se zeptat, jsem po operaci žlučních kamenu. Dostala jsem seznam diety s omezením tuku. Mužu jísť sladké, slané? Samozřejmě v malém množství.
Soňa, Trutnov
Odpověd
Dobrý den, dieta po operaci žlučníku by měla být s omezením tuku. Sladké a slané pokrmy jíst samozřejmě můžete. Zbytečně ale moc nepřesolujeme.
redakce serveru dietologie.cz