Dotaz
Vážená redakce, mám 75-ti letého otce, který je 20 let vdovcem a žije sám, ale pravidelně jej navštěvuji. V důsledku vysokého krevního tlaku trpí velmi sníženou funkcí ledvin. Velice Vás prosím o zaslání seznamu literatury, ve které jsou přímo recepty jídel s nízkým obsahem bílkovin.
Miluše, Praha
Odpověd
Dobrý den, děkuji za dotaz V knihkupectví můžete zakoupit brožury a knihy, které se věnují pokrmům s nízkým obsahem bílkovin. Hledejte knihy s označením Dieta při onemocnění ledvin nebo Dieta při infarktu myokardu (zde jsou jídla s nízkým obsahem soli a s nízkým obsahem bílkovin).
redakce serveru dietologie.cz