Dotaz
Dobrý den, prosím o pomoc. Babička měla žlučníkový záchvat, našli jí žlučníkové kameny, k operaci to není, tak ji pustili domů a má držet žlučníkovou dietu. Chtěla jsem poprosit,jestli by bylo možné poslat mi nějaké recepty, abych věděla jak na to.
Simona, Praha
Odpověd
Dobrý den, nejlépe uděláte, když se budete držet zásadami, které jsou u diety s omezením tuku (vše uvedeno na našich stránkách dietologie.cz). Je zde uvedeno jak tepelně upravovat potraviny, doporučeny vhodné technologické postupy, doporučeny potraviny, které jsou u diety s omezením tuku povoleny.
redakce serveru dietologie.cz