Dotaz
Dobrý den, potřebovala bych od Vás radu kde mám sehnat odborníka na dietu, která by byla určena podle toho co mé tělo snáší za potraviny a které ne
Lída, Brno
Odpověd
Dobrý den, zcela přesně jsem neporozumněla Vaší otázce, kde chcete určit potraviny, které Vaše tělo snáší. Pokud máte podezření, že budete mít nějakou alergii na určité potraviny, je dobré navštívit arergologii nebo kožní lékařku. V jiném případě bych doporučovala sjednat si přímo schůzku v diabetologické poradně, které jsou při každé nemocnici. Zde pracují většinou nutriční terapeuté a odborníci na výživu.
redakce serveru dietologie.cz