Dotaz
Dobrý den, zajímám se o studium oboru nutrniční výživový poradce, ale jsem na mateřské dovolené tudíž nejsem schopná denního studia. Chtěla bych se zeptat, zda lze tento obor studovat I kombinovanou formou.
Zuzana, Znojmo
Odpověd
Dobrý den, obor dietní sestra, nyní nutriční terapeut (výživový poradce) se před několika lety dal studovat dálkově. Studium bylo na 2 roky při Vyšší odborné škole Merhautova, v Brně, ale toto dálkové studium bylo zrušeno. V současnosti je studium pouze jako denní studium na již zmiňované škole. Studium je pomaturitní, tříleté ukončené absolutoriem. Ještě se dá studovat při Lékařské fakultě v Brně obor Výživa člověka, toto studium je ale také denní, bakalářské a je na tři roky.
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz