Dotaz
Dobrý den, už dlouhou dobu se zajímám o obor dietologie a zdravou výživu. Chtěla jsem se zeptat, jestli existuje tento obor nebo jemu podobný, na některý z vysokých škol, nebo jestli vzdělávání v této oblasti funguje jen pomocí kurzů. Chtěla bych zjistit, co všechno má dietolog v popisu práce a jaké má možnosti uplatnění. Za odpověď předem děkuji.
Jana, Praha
Odpověd
Dobrý den, na vyšší odborné škole v Brně existuje obor nutriční terapeutka, je to tříletý obor, prezenční forma, ukončený absolutoriem. Na vysoké škole lékařské v Brně je obor výživa člověka, prezenční forma, tříletý obor ukončený Bc zkouškou. Dietolog je lékař, který studoval lékařství 6 let.
redakce serveru dietologie.cz