Dotaz
Dobrý den, mám dotaz ohledně metody VacuPress. Chtěla bych se zeptat, na jaké bázi funguje a jak se tukové zásoby dostávají z těla ven? Je možné že se tuk, který se tímto způsobem "uvolní", usadí někde jinde? Opravdu mě zajímá, jak tento proces funguje a jestli nemůže tělu uškodit. Nechci tímto způsobem závratně zhubnout, snažím se zdravě se stravovat, a vedu velmi aktivni zivot. Jen bych chtěla dotvarovat stehna, popřípadě bříško. Děkuji
Denisa, Liberec
Odpověd
Dobrý den, My se zajímáme spíše o dietní stravování u pacientů a o stravování které jsou vhodné při redukční dietě. O fungování a metodě vacuPress se zatím blíže nezajímáme. S pozdravem
nutricní terapeutka redakce@dietologie.cz