Dotaz
Dobrý den, chci zhubnout, ale bojím se, že budu mít po limonádové dietě hlad a že to nevydržím a nacpu se. Co mám jíst, abych rychle zhubla, hlavně zhubnout břicho a zhubnout boky, a neměla hlad? Děkuji.
Eliška, Most
Odpověd
Dobrý den, při limonádové dietě budete mít hlad, limonádová dieta je téměř hladovka. Chcete-li vědět jak zhubnout, vyhýbejte se všem jednorázovým dietám, včetně limonádové diety. Po jednorázových dietách, i po limonádové dietě můžete sice rychle zhubnout, ale určitě svá pracně shozená kila naberete zpět. Kromě toho při držení limonádové diety můžete mít různé potíže, např. bolesti hlavy, točení hlavy a nevolnost, vyčerpanost. Strava při hubnutí má méně kalorií, je ale sestavená tak, že je v ní dostatek všech potřebných látek pro tělo a není při ní hlad. Co se týká hubnutí v oblasti břicha, boků, doporučuji Vám cviky na tyto problematické partie např. cviky na břicho, cviky na stehna, cviky na celulitidu. Díky těmto cvikům se Vám tyto partie zpevní, budete tam mít více svalů a méně tuků, což přispěje k formování a tvarování Vaší postavy. V případě Vašeho zájmu si můžete na našich webových stránkách objednat vzorový dientí jídelníček na týden, součástí jídelníčku jsou i dietní recepty nebo můžete využít naší službu výživový poradce. Bližší informace najdete na našich webových stránkách. Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz