Dotaz
Dobrý den, dočetla jsem se o revoluční redukční dietě Venice A Fulona. Ale nevím, jak mám držet tuto dietu, když pracuji v třísměnném provozu. Prosím, poraďte. Děkuji.
Jaroslava, Kralupy nad Vltavou
Odpověd
Vážená paní, revoluční dieta Venice A Fultona nelze držet při práci v třísměnném provozu, například když máte ranní směnu, jíst v 10:00 je pozdě, protože potřebujete dodat svému tělu potřebnou energii před začátkem směny. A máte-li noční směnu, jíst třikrát denně je málo, v tomto případě je třeba tělu dodat potřebnou energii i během noci, kdy pracujete. Další nevýhodou revoluční diety Venice A Fultona je její krátkodobost. Hubnutí je dlouhodobá záležitost, není to záležitost šesti týdnů. Správné hubnutí nespočívá v žádných krátkodobých dietních a režimových opatřeních, ale v dlouhodobé změně stravovacích i režimových návyků. Krátkodobá dieta, i revoluční dieta Venice A Fultona nemá výsledek, protože, i když někdo po ní zhubne, vrátí se zpět ke svým původním stravovacím a režimovým opatřením. A opět přibere. Pro trvalý výsledek hubnutí je třeba odstranit příčinu zvýšené tělesné hmotnosti. O stravě a dalších zásadách při hubnutí se můžete dozvědět na našich webových stránkách. V případě Vašeho zájmu můžete využít naší službu výživový poradce, součástí služby je mimo jiné i sestavení vzorového individuálního jídelníčku, ve Vašem případě s ohledem na práci v třísměnném provoze. Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz