Dotaz
Dobrý den, obracím se na vás s prosbou. Sháním pobyt či tábor pro redukci váhy, ale bohužel se mi nedaří nic nalézt. Je mi 21 a velice ráda bych se takového pobytu zúčastnila. Prosím, pokud máte nějaké informace či kontakt na tyto pobyty, byla bych vám vděčná.
Ilona, Hodonín
Odpověd
Dobrý den, zkuste se informovat v lázních Luhačovice, kde pořádají pobyty pro snižování váhy http://www.lazneluhacovice.cz/cz/ zdravotni-dovolena-2007.php#linie
redakce serveru dietologie.cz