Dotaz
Vážení, můžete mi sdělit, kde bych našla opravdu správnou a přísno dietu při onemocnění dnou? Měla jsem několik diet, ale dost se liší. Jako příklad uvádím ryby. Některá je přímo zakazuje druhá povoluje.
Milada, Brno
Odpověd
Dobrý den, uvádí se , že pokud se konzumují ryby při onemocnění DNA, tak jen sladkovodní a mořské se vynechávají. V knihkupectví nebo v knihovnách s lékařskou tématikou mají brožury na téma Dieta při onemocnění DNA nebo Nízkobílkovinná dieta.
redakce serveru dietologie.cz