Dotaz
Dobrý den, dovoluji si Vás požádat o radu, jakou dietu použít pro syna, který má mononukleozu (D?, šetřící?). Chci se domluvit ve školní jídelně
Jitka, Olomouc
Odpověd
Dobrý den dieta při mononukleóze se doporučuje č4. s omezením tuku nebo dieta 2 šetřící. Charakteristika diet a výběr potravin jsou uvedeny na našich stránkách http://www.dietologie.cz/
redakce serveru dietologie.cz