Dotaz
Dobrý den, je mi 46 let a mám problémy s vysokým tlakem, DNA a nadváhou. Chtěl by jsem se optat zda by jste mi mohli doporučit vhodnou dietu, alespoň na měsíc nebo nějaký web odkaz.
Tonda, Choceň
Odpověd
Dobrý den na onemocnění s vysokým krevním tlakem a dnu se doporučuje dieta č.6 s omezením bílkovin. Na našem webu je u této diety popsána charakteristika a výběr potravin, které se do jídelního lístku doporučují. Je zde také konrétně popsána dieta při onemocnění DNA.
redakce serveru dietologie.cz