Dotaz
Dobrý den, měla bych na Vás prosbičku. Můj 20 letý bratr má dodržovat neslaný jídelníček. Pan doktor nám sice napsal jaké potraviny může používat, ale opravdu nevím v jakém množství. Mohla bych Vás poprosit o zaslání alespoň na týden vzorového jídelníčku pro neslanou dietu. Moc by mě to pomhlo měla bych se měla od čeho "odrazit".
Barbora, Znojmo
Odpověd
Dobrý den, na našich stránkách dietologie jsou uvedeny vzorové jídelní lístky týdenní na dietu nízkobílkovinou neslanou (dieta 6) a neslanou šetřící (dieta 10). V této stravě jsou omezovány bílkovinné potraviny a potraviny s obsahem soli a sůl.. Dávky ostatních potravin zůstávají běžné na jaké jste zvyklí. Není potřeba zde odvažovat potraviny. Pouze je důležité omezit nebo úplně vyloučit potraviny nedoporučované...
redakce serveru dietologie.cz