Dotaz
Prosím, nebyla by možnost získat vzorový jídelní lístek pro onemocnění dna nebo alespoň radu kde ho najít, Děkuji.
Lucie O., Praha
Odpověd
Dobrý den, v knihovnách se zdravotnickou tématikou nebo v knihkupectví bývají malé brožury s názvem Dieta při onemocnění dna nebo Dieta neslaná nízkobílkovinná. V našem obchodě nabízíme také náš jídelníček při dně.
redakce serveru dietologie.cz