Dotaz
Dobrý den, mám dotaz ohledně studia. Velice ráda bych studovala obor nutriční terapeut, bohužel už pro mě není denní studium, protože jsem na mateřské. Jsem z Moravy a zatím se mi nepodařilo zjistit, jestli je tu tento obor dálkově vůbec možné studovat. Jezdit do Prahy je pro mě příliš daleko. Moc Vám děkuji za odpověď.
Jana, Olomouc
Odpověd
Vážená paní, Obor diplomovaný nutriční terapeut lze studovat na dvou VOŠ v ČR. Jedna VOŠ je v Praze a druhá VOŠ je v Brně. Jelikož píšete, že je pro Vás daleko jezdit do Prahy, posílám Vám kontakt na VOŠ v Brně. Kontakt: Střední zdravotnická škola a Vyšší odborná škola zdravotnická Brno Merhautova 590/15, 613 00 Brno - Černá Pole, webové stránky školy: http://www.szsmerh.cz tel.: +420545576205, e-mail.: skola@szsmerh.cz. Nevím, je-li otevřena dálková forma tohoto oboru, ale i kdyby nebyla, je nutné se zeptat, lze-li tento obor studovat individuální formou. Děkuji a přeji mnoho úspěchů.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz