Dotaz
Dobrý den. Prosím Vás pěkně, potřebuji radu. Mám zánět žaludku, dvanácterníku a tlustého střeva. Snažila jsem se dodržovat zdravou výživu. Ráno celozrné, oběd normální, večeře zelenina, kuřecí maso nebo ryba, ne chleba ani jiné přílohy. Ohledně cholesterolu. Teď to musím změnit. Nevím jak. Co jíst? Bydlím v Pardubicích. Můžete mě nějak poradit? Nebo doporučit ke komu mám jít? Předem děkuji za odpověd.
Marie, Pardubice
Odpověd
Při takovém onemocnění jak uvádíte se doporučuje dieta č.2, šetřící nebo dieta č.4 s omezením tuku. Vše o těchto dietách-výběr potravin, technologické úpravy jsou uvedeny na našich stránkách http://www.dietologie.cz/
redakce serveru dietologie.cz