Dotaz
Dobrý den, našel jsem na Internetu, jak zhubnout pomocí diety Feng–šuej. Ale nevím, kde mohu zjistit, jaký jsem element. Prosím o radu.Děkuji.
Standa, Benešov
Odpověd
Vážený pane, dieta fen šuej propaguje trvalou změnu stravovacích i režimových návyků, což je pro hubnutí klíčové. Nevýhodou diety fen šuej je značné omezení ve stravovacích i režimových návycích, což může být při jejím dlouhodobém užívání stresující. Dieta fen šuej rozděluje typy lidí podle elementů, dobrá myšlenka u diety fen šuej je, že každý člověk je jedinečný, je jiný, má jiné potřeby, potřeby nutriční, pohybové, aj. Dieta fen šuej není jen dieta nebo návod na stravování, ale filozofický směr a způsob života. Určit, do které skupiny pěti elementů patříte, nepřísluší odbornici na výživu, ale odborníkovi na filozofický směr fen šuej. Dieta fen šuej má své přednosti, např. má pravidla, která platí pro každého člověka (pravidelnost stravy, rozdělit jídlo do několika menších porcí během dne, pestrost stravy s dostatkem bílkovin, sacharidů, tuků a dalších potřebných látek, aj.). Nechybí ani režimová doporučení týkající se pohybu a pitného režimu. Informace o správném hubnutí lze najít na našich webových stránkách, na facebooku pravidelně zveřejňujeme naše aktivity. V případě Vašeho zájmu si můžete u nás objednat vzorový dietní jídelníček, jehož součástí jsou i dietní recepty nebo můžete využít naší službu výživový poradce. Bližší informace najdete na našich webových stránkách. Děkuji za Váš dotaz a těším se na Vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz