Dotaz
Dobrý den, chtěla jsem se poradit, jestli neexistuje dieta při léčbě Warfarinem. Vím, že jsou různá omezení co se týče některého druhu zeleniny, ale chtěla bych vědět, zda existuje přímo dietní zařazení. Děkuji vám za odpověď
Ivona, BlanskoOdpověd
Dobrý den, tato dieta není pod žádným označením ani není zatím v dietním systému. V nemocnicích si však mohou pro tuto dietu určit zvláštní označení, je to individuální a záleží to pouze na lékaři a na domluvě s dietní sestrou. Při léčbě Warfarinem se vylučuje ze stravy červená řepa, avokádo, listová zelenina, hlávkový salát, kapusta, špenát, zelí (i červené, kyselé nebo dušené), brokolice, nať z petržele, pórek, rajčata, papriky.
redakce serveru dietologie.cz