Dotaz
Dobrý den chci poradit jak mam přibrat na vaze já se už snažím přibrat pomalu 6 rokem a vůbec mě to nejde přibrat na váze na můj věk když je mi 18 a měřím 161 cm je to hrozné neporadite mi co mam jíst děkuji za odpověd
Jiří, Trutnov
Odpověd
Dobrý den, příčinou Vašeho neúspěchu při zvýšení Vaší tělesné hmotnosti může být nadměrná fyzická aktivita. Převažuje-li výdej energie nad jejím příjmem, nedochází k nárůstu tělesné hmotnosti. Pro zvýšení tělesné hmotnosti doporučuji výživnou dietu. Můžete také vyzkoušet náš jídelníček na výživnou dietu který nabízíme pod kódem VYZIVNA-1. Jako doplněk výživy je vhodný Nutridrink. Jedná se o energetický doplněk výživy, který obsahuje vyvážené množství živin, vitamínů i minerálů. Nutridrink se popíjí mezi jídly. Na trhu je k dostání bez příchuti i s různými příchutěmi. V případě, že by se Vám nepodařilo sehnat Nutridrink v lékárně, lze se obrátit na info linku Nutridrinku: 800 110 000 (volat PO-PÁ 8.00-16.00), dodavatel: Nutricia a.s Na Pankráci 31 Praha 4 140 21. Rovněž Vám doporučuji ve Vašem volnu krátký odpočinek po jídle v poloze vleže. Přispěje to k nárůstu Vaší tělesné hmotnosti i k Vašemu lepšímu trávení. Doporučuji nezapomínat na dostatek tekutin (1,5-2 l denně). Děkuji za Váš dotaz a těším se na vaše další případné dotazy nebo připomínky.
Evžena Janovská DiS z redakce@dietologie.cz