Dotaz
Dobrý den, můžu na zvyšení svalové hmoty užívat sušenou syrovátku nebo je ješte neco jiného? Děkuji.
Týna, Likačová
Odpověd
Dobrý den, do výživného jídelníčku doporučuji zařadit a zvýšit bílkovinné potraviny (mléčné výrobky, syrovátka, maso, mléko, vejce, sýry, tvaroh, tvarohové výrobky a pod.). Sušená syrovátka je velmi účinná potravina při tom, když chcete nabrat svalovou hmotu. Sušenou syrovátku často doporučují trenéři ve fitness centrech, proto aby při cvičení a posilování určitých partií těla rychleji nabírala svalová hmota.
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz