Dotaz
Dobrý den, děkuji moc za vaši odpověd. Chtěla bych se vás zeptat na jednu věc.. Když chci zhubnout, kolik bych měla denně příjímat maximalne bílkovin, tuku a sacharidu, prosím nepište mi to v procentech, ale v gramech. Děkuji moc Přeju vám krásný den.
Lucie, Děčín
Odpověd
Racionální forma stravy by měla obsahovat kJ 9500, bílkovin 80 g, tuků 70 g, 320 g sacharidů. Redukční dieta by měla obsahovat kJ 5300, bílkovin 75g, tuků g 40, sacharidů 150 g. Redukční forma diabetické diety kJ 6 150, 75 g bílkovin, 50 g tuků a 175 g sacharidů.
redakce serveru dietologie.cz