Dotaz
Dobrý den, Ráda bych snížila svou dosavadní váhu a proto se na vás dovoluji obrátit s dotazem. Nejsem si zcela jista u některých potravin zda jsou pro hubnutí výhodné, jedná se o čocku fazole a brambory. Prosím Vás o zodpovězení mého dotazu zdali jsou tyto potraviny vhodné či ne.
Zuzana, Břeclav
Odpověd
Dobrý den, čočka a fazole a dále i ostatní luštěniny jsou při redukční dietě nevyhovující a nedoporučované, neboť je v nich obsaženo hodně sacharidů ve formě škrobu a ten je energeticky hodně bohatý. Brambory u redukční diety ano, ale záleží na množství. Celkově se u redukční diety doporučují pouze bílkovinné potraviny (maso, mléčné výrobky.. + zelenina jako příloha místo rýže, brambor, těstovin..)
redakce serveru dietologie.cz