Dotaz
Vážená redakce, vyhledala jsem si Vaše stránky, neboť bych chtěla nějakým způsobem změnit jak dosavadní jídelníček, tak celkovou životosprávu. Obracím se na Vás v tuto chvíli s dotazem, zda -li jsou nápoje s označením "light" skutečně bez cukru, mám na mysli konkrétně colu Light. Děkuji
Jana, OpavaOdpověd
Dobrý den, nápoje light, konkrétně cola light je opravdu bez přidaného hroznového cukru, je tam nahražen umělým sladidlem. Ale např. výrobky označené light nebo dia, mohou trochu klamat. Je v nich totiž snížen cukr na minimum, ale na druhou stranu je v takových výrobcích hodně tuku. Např čokoláda, oplatky, některé jogurty atd..
redakce serveru dietologie.cz