Dotaz
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli můžu při onemocnění DNA domácí nakládané kysané zelí. Děkuji za odpověd.
Milan, ZlínOdpověd
Dobrý den, domácí nakládané kysané zelí při onemocnění dna můžete. U dny se sice nedoporučují silné extrakty z potravin, ale spíše to platí pro nakládaná masa, silné vývary masové, sardinky, slanečci ve vlastní šťávě a vývary. Z toho důvodu se nedoporučují polévky. Ukázkové jídelní lístky na dnu si můžete objednat na našich stránkách. Najdete je pod kódy DNA-1, DNA-2. Jeden jídelníček /týden 39,- S pozdravem
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz