Dotaz
Dobrý den, chtěl jsem se zeptat zda je při žaludeční dietě vhodné celozrné pečivo. Děkuji.
Karel, Česká TřebováOdpověd
Dobrý den, při onemocnění žaludku se doporučuje pouze bílé pečivo. Vhodné jsou rohlíky bílé, veka, chléb bílý, vánočka, loupáčky be máku atd. Je to z důvodů šetření žaludku. Celozrnné pečivo žaludek zbytečně zatěžuje po mechanické stránce. Další vhodné / nevhodné potraviny při žaludeční dietě najdete u diety šetřící. S pozdravem
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz