Dotaz
Dobrý den, velice bych co nejdřív potřebovala vše o dietě výživné (číslo 11)
Karolína, PoděbradyOdpověd
Dobrý den, dieta výživná je odvozena od racionální stravy, tedy strava č. 3, která se podává v nemocnicích. Kalorická hodnota je zvýšena tím, že se přidávají na snídani a svačinky bílkovinné potraviny, jinak se běžně postupuje podle dietního systému. Charakteristika ostatních diet je uvedena na našich stránkách www.dietologie.cz
redakce serveru dietologie.cz