Dotaz
Dobrý den, ráda bych Vás požádala o radu, zda existuje nějaká speciální dieta na problémy se zánětem prostaty pro jinak zdravého muže ve středním věku. Nepodařilo se mi nikde najít jakékoli informace. Existuje-li třeba nějaká kuchařská kniha se speciálními recepty, dejte mi prosím vědět. Předem děkuji za odpověď a jsem s pozdravem
Kamila, Česká LípaOdpověd
Dobrý den, pokud vím, tak dietu při zánětu prostaty nikdo nepublikoval. Ve stravě můžete omezit potraviny, které způsobují zánět celkově. Mezi takové potraviny patří vnitřnosti, hovězí maso, mléko a mléčné výrobky, které způsobují zánět a podporují bolest. S pozdravem
nutriční teraputka z redakce@dietologie.cz