Dotaz
Dobrý den, ráda bych se zeptat, zda je možné při ulcerozni kolitidě užívat každý den zelené řasy Chlorella. Děkuji a jsem s pozdravem
Helena, Tachov
Odpověd
Dobrý den, je pravda, že Chlorella má dobrý vliv na střeva, vitalizuje buňky, podporuje trávení - prevence rakoviny tlustého střeva, zmírňuje záněty, vředy a alergie, ale v případě, že někdo onemocní zánětem střev, měl by se vždy poradit o užívání Chlorelly (či jiných doplňků stravy) se svým lékařem.
nutriční terapeutka z redakce@dietologie.cz