Dotaz
Dobrý den, může být nějak závadné pro zdravého člověka používání umělých sladidel? Děkuji za odpověď.
František, Zlín
Odpověd
Dobrý den, už z názvu umělá sladidla vyznívá, že jsou vyrobeny uměle, chemickou cestou. Pokud tato sladidla nemusíte používat, tak bych je do stravy nezařazovala..
redakce serveru dietologie.cz