dietologie.cz|xml/rss|Text verze|Grafická verze|Tisk
Jak zhubnoutJak zhubnout1x Key1
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutíDieta na hubnutí, zdravé hubnutíAccessibility
Jak zhubnout
Kdy naposledy by se mělo jíst
Nebezpečné diety a zdraví škodlivé hubnutí
Dieta modelek je vhodná k pročištění těla, ne na hubnutí
Šestidenní dieta nevede ke změně stravovacích návyků
U rýžové diety hrozí jistý jo–jo efekt
Držení Dukanovy diety je vyčerpávající a svazující
Tukožroutská dieta zpomaluje metabolismu těla
Mléčná dieta vede k nesnesitelnému hladu a zpomalení metabolismu
Dlouhodobá Margitova dieta zvyšuje riziko zdravotních komplikací
Dělená strava není dieta, ale životní styl
Při 90ti denní rozlišovací dietě je hlad díky nevhodné skladbě potravin
U osmihodinové diety nejenže nezhubnete, ale dokonce přiberete!
Citronová dieta je jednostranná dieta, nic se nemá přehánět ani citróny :-)
Mrkvová dieta vede k poškození zdraví a jo–jo efektu!
Cviky při maďarské dietě, využití glykemického indexu
Celozrnná dieta vede k nadbytečnému příjmu energie
Striktní časy jídel u revoluční diety Venice A. Fultona jsou stresující
Proč hubnout jen 5 týdnů u pětifaktorové diety? Pět faktorů jo-jo efektu.
Co si dám k jídlu na firemní akci když mám pytlíkovou dietu?
Dieta baletek ubírá fyzickou a psychickou kondici a vede k anorexii
Jablečná dieta způsobuje kyselou stravu a pálení žáhy
Americká dieta je jednou z drastických redukčních diet
Salátová dieta je jednorázová a vede k jo-jo efektu
Paleolitická strava není dieta ale životní styl dle stylu pravěkého člověka
Jednostranná rajčatová dieta vede k jo-jo efektu
Jednorázová grapefruitová dieta vede k jo-jo efektu a pálení žáhy
Žlučníkový záchvat při vajíčkové dietě způsoben nadměrnou produkci žluči
Dieta fen šuej není redukční dieta ale filozofický směr způsobu života
Dieta 309 neodstraňuje příčinu zvýšené hmotnosti vede k jo-jo efektu
Zdravotní problémy z nedostatku živin u diety podle Jennifer Aniston
Při newyorské dietě bývá hlad, což vede ke zpomalení metabolismu.
Dieta Angeliny Jolie zpomaluje metabolismus kvůli hladu
Krátkodobá intervalová dieta vede k jo-jo efektu a zpomalení metabolismu
Breussova dieta není dieta na hubnutí, ale očistná kůra
Plážová dieta ochuzuje jídelníček – zakazuje potraviny s vysokým glykemickým indexem
Bramborová dieta nezaručuje pestrou stravu, hrozí hlad a jo-jo efekt
Jednostranná dieta Victorie Principal je hladovka – zpomalí se metabolismus
Cambrige diet má velmi nízky příjem energie cca 3000 kJ hrozí tak jo-jo efekt
Po krátkodobé banánové dietě je jistý jo-jo efekt a nechuť na banány
Při jednostranné jogurtové dietě určitě nezhubnete
Jednorázová proteinová dieta má nadbytek bílkovin a nedostatek sacharidů
Limonádová dieta je hladovka vede k bolesti hlavy, únavě a vyčerpaní
Bodová dieta nebere do úvahy skladbu stravy jen počítání bodů
Nízkosacharidová Atkinsonova dieta může způsobovat zácpu kvůli skladbě potravin
Obezitologické centrum
Cizrna na oběd při hubnutí, energetická hodnota
Kolik denně příjímat bílkovin tuku sacharidů kJ
Kolik kalorií příjímat za den
Kolik sacharidů za den při posilování
Potravinové doplňky
Kniha čtyřhodinové tělo – Timothy Ferriss
Jak udržet váhu a jíst zdravě
Čocka, fazole při redukci váhy
Pobyt, tábor, lázně pro redukci váhy
Dieta při denním a nočním směnném provozu
Zadržování vody v těle
Nízkosacharidová dieta
Speciální sacharidová dieta (SCD)
Metoda VacuPress
Neplnohodnotá a nevyvážená 90 ti denní rozlišovací dieta
Strava na zpevnění svalů
Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, redukční dieta
Re: Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, posilovací stroje
Hormonální léčba při dietě
Obezita a slinivka
Obezita u dětí
Bazální metabolismus
Vliv správného výběru svačiny na metabolismus
B12-milgamma a bazální metabolismus
Hladovění není dieta pro zdraví
Jak začít jíst po přísné dietě aby nedošlo na jo–jo efekt
Jo-jo efekt 1
Jo-jo efekt 2
Tvarování postavy
Vyvážená strava
Hýždě a bříško
Optimální váha
Diabetologická a obezitologická ambulance
Záchvatovité přejídání
Obézní dítě
Nepravidelná strava a nadváha
Velká nadváha BMI=38
Snížená funkce štítné žlázy, dietní režim
Dieta u hypofunkce štítné žlázy
Štítná žláza a nadváha
Anémie vitamínu B12 a nadváha
Artróza při nadváze, obezitě
Mám nadváhu, jak správně hubnout?
Redukce váhy je změna způsobu života
Dlouhodobá nadváha
Jak zhubnout přes břicho, cviky na břicho
Jak zhubnout – redukce hmotnosti
Jak zhubnout 5 kg
Jak zhubnout při antikoncepci
Jak zhubnout stehna, cviky na stehna
Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Jak zhubnout, špatná životospráva
Jak zhubnout do plavek, hubnutí do plavek
Jak zhubnout břicho, ploché břicho
Jak zhubnout boky a pas
Problém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasu
Zhubněte jednou provždy – Antonie Mačingová
Zhubnout kila
Dietní plán jak zhubnout do léta
Hubnutí po těhotenství
Prášky na hubnutí, léky na hubnutí
Hubnutí po porodu
Hubnutí při kojení
Dieta při kojení, jídelníček při kojení
Cvičení při kojení, cviky při kojení
Dieta při kojení s dostatkem živin
Antikoncepce a nadváha
Hubnutí s antikoncepcí
Vedlejší účinky při antikoncepci Lindynette 20 – zadržování vody v těle
Hubnutí dieta, dieta na hubnutí
Bezlepková dieta u mentální anorexie, bulimie a hubnutí
Jídelníček po léčbě anorexie
Závislost na sladkém při hubnutí
Dieta po porodu, hubnutí po porodu
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Diety na hubnutí
Dietní jídla, dietní jídelníček, dietní recepty
Dietní recepty na hubnutí
Nechutenství k jídlu, možné příčiny a následky
Dietní oběd, dietní večeře
Rychlé hubnutí, jak rychle zhubnout
Správný jídelníček u diety
Dietní jídelníček, zdravý jídelníček
Dietní potraviny, dietní pokrmy
Jídelníček na hubnutí, zdravé hubnutí
Dietní jídelníček na hubnutí
Dietní úprava jídelníčku
Hubnutí jídelníček a metabolismus
Tukožroutská dieta, tukožroutská polévka
Redukční dieta a intolerance laktózy
Drastická dieta
Mléčná dieta, mléčný nesmysl
Mléčná jednodenní dieta
Přísná dieta a jojo efekt
Rychlá dieta je nesmysl
Cviky na celulitidu cvičte každý den
Celulitida jak na ni s dietou
/ Dietní, dietologická poradna / Jak zhubnout / Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Dotaz
Dobrý den, našla jsem na Internetu Vaše stránky, musím přiznat, že se mi hodně líbí.. Ale nyní k mému dotazu... Zhubla jsem díky drastické dietě a nyní bych si svou váhu chtěla udržet, jen nevím jak na to aby nenastal jojo efekt. Přestala jsem jíst veškeré přílohy, mou hlavní složkou dietního jídelníčku je zelenina, k snídani mám obvykle celozrnný chléb se sýrem. Jím pravidelně 5-7x denně, ale vím že přílohy jsou důležitou součástí vyváženého jídelníčku. Můžete mi poradit, jak zařadit opět přílohy aniž bych přibrala...?
Anna, HořoviceOdpověd
Dobrý den, děkujeme za to, že využíváte informací z našich stránek a že se Vám stránky dietologie líbí. Co se týká pomocí drastických a různých módních diet, nejsme příznivci takového způsobu stravování. I přesto, že chcete začít se stravováním podle redukční diety, nemůžeme Vám zaručit, že u Vás nenastane jo-jo efekt. Organismus může začít reagovat tak, že si začne hromadit přijatou energii do zásob a tím si bude ukládat tuky na časy, kdyby nějaká drastická dieta v budoucnu opět nastala. Přílohy a pečivo do svého jídelníčku zařazujte postupně a po malých dávkách. Ze začátku spíše jen jednou denně (buď na dietní oběd nebo na dietní večeři), podle skladby dietního jídla. U zdravého hubnutí bych doporučila 40-50 g rýže (v syrovém stavu). Lépe je vybírat rýži natural, indiánská rýže, červená rýže, rýže Basmati a tak pod. Neloupaná rýže a rýže Natural více zasytí, obsahuje prospěšnou vlákninu. U vláknina na sebe váže tuky, především cholesterol a odvádí jej z těla ven. Brambory v množství 100–150 g. Nejlépe brambory vařené nebo pečené nasucho bez tuku. Těstoviny kupujte kvalitní semolinové, celozrnné nebo sepiové těstoviny. Doporučuji cca 50 g těstovin (v syrovém stavu). Vhodné jsou také noky celozrnné. Další přílohy u zdravého hubnutí můžete použít tarhoňa (60 g v syrovém stavu), bulgur (50 g v syrovém stavu), quinoa (50 g v syrovém stavu) (dají se koupit ve zdravé výživě) a připravíte z nich velmi chutná zdravá jídla s nižším obsahem kJ a hlavně budete mít pestrý jídelníček, jídla Vám nebudou připadat, že jsou pořád stejná. Pečivo jezte raději ráno a v dopoledních hodinách, celozrnné pečivo, tmavé druhy pečiva, cca 50-60 g. Pokračujte nadále ve svém jídelníčku, tak jak ho popisujete. Zásadou je jíst 4-5 x denně, malé porce. Hlavní složkou redukční diety by měla být zelenina, ovoce, netučné mléčné výrobky, libové druhy masa (především ryby i 3 x týdně). Dieta na hubnutí by měla kontrolovat váhu příloh, moučných pokrmů, pečiva. Ke každému jídlu připravujte zeleninové saláty nebo jen syrovou zeleninu. Nutné je zeleninu obměňovat. Není také špatné stanovit si dietní plán. Pokud budete mít zájem, můžete si objednat z naší nabídky dietní jídelníčky s kódem REDUKCE-2, REDUKCE-3, REDUKCE-7 a REDUKCE-8. Formulář pro objednání jídelníčků najdete na stránce s jídelníčky. S pozdravem
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz