dietologie.cz|xml/rss|Text verze|Grafická verze|Tisk
Jak zhubnoutJak zhubnout1x Key1
Dietní plán jak zhubnout do létaDietní plán jak zhubnout do létaAccessibility
Jak zhubnout
Kdy naposledy by se mělo jíst
Nebezpečné diety a zdraví škodlivé hubnutí
Dieta modelek je vhodná k pročištění těla, ne na hubnutí
Šestidenní dieta nevede ke změně stravovacích návyků
U rýžové diety hrozí jistý jo–jo efekt
Držení Dukanovy diety je vyčerpávající a svazující
Tukožroutská dieta zpomaluje metabolismu těla
Mléčná dieta vede k nesnesitelnému hladu a zpomalení metabolismu
Dlouhodobá Margitova dieta zvyšuje riziko zdravotních komplikací
Dělená strava není dieta, ale životní styl
Při 90ti denní rozlišovací dietě je hlad díky nevhodné skladbě potravin
U osmihodinové diety nejenže nezhubnete, ale dokonce přiberete!
Citronová dieta je jednostranná dieta, nic se nemá přehánět ani citróny :-)
Mrkvová dieta vede k poškození zdraví a jo–jo efektu!
Cviky při maďarské dietě, využití glykemického indexu
Celozrnná dieta vede k nadbytečnému příjmu energie
Striktní časy jídel u revoluční diety Venice A. Fultona jsou stresující
Proč hubnout jen 5 týdnů u pětifaktorové diety? Pět faktorů jo-jo efektu.
Co si dám k jídlu na firemní akci když mám pytlíkovou dietu?
Dieta baletek ubírá fyzickou a psychickou kondici a vede k anorexii
Jablečná dieta způsobuje kyselou stravu a pálení žáhy
Americká dieta je jednou z drastických redukčních diet
Salátová dieta je jednorázová a vede k jo-jo efektu
Paleolitická strava není dieta ale životní styl dle stylu pravěkého člověka
Jednostranná rajčatová dieta vede k jo-jo efektu
Jednorázová grapefruitová dieta vede k jo-jo efektu a pálení žáhy
Žlučníkový záchvat při vajíčkové dietě způsoben nadměrnou produkci žluči
Dieta fen šuej není redukční dieta ale filozofický směr způsobu života
Dieta 309 neodstraňuje příčinu zvýšené hmotnosti vede k jo-jo efektu
Zdravotní problémy z nedostatku živin u diety podle Jennifer Aniston
Při newyorské dietě bývá hlad, což vede ke zpomalení metabolismu.
Dieta Angeliny Jolie zpomaluje metabolismus kvůli hladu
Krátkodobá intervalová dieta vede k jo-jo efektu a zpomalení metabolismu
Breussova dieta není dieta na hubnutí, ale očistná kůra
Plážová dieta ochuzuje jídelníček – zakazuje potraviny s vysokým glykemickým indexem
Bramborová dieta nezaručuje pestrou stravu, hrozí hlad a jo-jo efekt
Jednostranná dieta Victorie Principal je hladovka – zpomalí se metabolismus
Cambrige diet má velmi nízky příjem energie cca 3000 kJ hrozí tak jo-jo efekt
Po krátkodobé banánové dietě je jistý jo-jo efekt a nechuť na banány
Při jednostranné jogurtové dietě určitě nezhubnete
Jednorázová proteinová dieta má nadbytek bílkovin a nedostatek sacharidů
Limonádová dieta je hladovka vede k bolesti hlavy, únavě a vyčerpaní
Bodová dieta nebere do úvahy skladbu stravy jen počítání bodů
Nízkosacharidová Atkinsonova dieta může způsobovat zácpu kvůli skladbě potravin
Obezitologické centrum
Cizrna na oběd při hubnutí, energetická hodnota
Kolik denně příjímat bílkovin tuku sacharidů kJ
Kolik kalorií příjímat za den
Kolik sacharidů za den při posilování
Potravinové doplňky
Kniha čtyřhodinové tělo – Timothy Ferriss
Jak udržet váhu a jíst zdravě
Čocka, fazole při redukci váhy
Pobyt, tábor, lázně pro redukci váhy
Dieta při denním a nočním směnném provozu
Zadržování vody v těle
Nízkosacharidová dieta
Speciální sacharidová dieta (SCD)
Metoda VacuPress
Neplnohodnotá a nevyvážená 90 ti denní rozlišovací dieta
Strava na zpevnění svalů
Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, redukční dieta
Re: Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, posilovací stroje
Hormonální léčba při dietě
Obezita a slinivka
Obezita u dětí
Bazální metabolismus
Vliv správného výběru svačiny na metabolismus
B12-milgamma a bazální metabolismus
Hladovění není dieta pro zdraví
Jak začít jíst po přísné dietě aby nedošlo na jo–jo efekt
Jo-jo efekt 1
Jo-jo efekt 2
Tvarování postavy
Vyvážená strava
Hýždě a bříško
Optimální váha
Diabetologická a obezitologická ambulance
Záchvatovité přejídání
Obézní dítě
Nepravidelná strava a nadváha
Velká nadváha BMI=38
Snížená funkce štítné žlázy, dietní režim
Dieta u hypofunkce štítné žlázy
Štítná žláza a nadváha
Anémie vitamínu B12 a nadváha
Artróza při nadváze, obezitě
Mám nadváhu, jak správně hubnout?
Redukce váhy je změna způsobu života
Dlouhodobá nadváha
Jak zhubnout přes břicho, cviky na břicho
Jak zhubnout – redukce hmotnosti
Jak zhubnout 5 kg
Jak zhubnout při antikoncepci
Jak zhubnout stehna, cviky na stehna
Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Jak zhubnout, špatná životospráva
Jak zhubnout do plavek, hubnutí do plavek
Jak zhubnout břicho, ploché břicho
Jak zhubnout boky a pas
Problém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasu
Zhubněte jednou provždy – Antonie Mačingová
Zhubnout kila
Dietní plán jak zhubnout do léta
Hubnutí po těhotenství
Prášky na hubnutí, léky na hubnutí
Hubnutí po porodu
Hubnutí při kojení
Dieta při kojení, jídelníček při kojení
Cvičení při kojení, cviky při kojení
Dieta při kojení s dostatkem živin
Antikoncepce a nadváha
Hubnutí s antikoncepcí
Vedlejší účinky při antikoncepci Lindynette 20 – zadržování vody v těle
Hubnutí dieta, dieta na hubnutí
Bezlepková dieta u mentální anorexie, bulimie a hubnutí
Jídelníček po léčbě anorexie
Závislost na sladkém při hubnutí
Dieta po porodu, hubnutí po porodu
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Diety na hubnutí
Dietní jídla, dietní jídelníček, dietní recepty
Dietní recepty na hubnutí
Nechutenství k jídlu, možné příčiny a následky
Dietní oběd, dietní večeře
Rychlé hubnutí, jak rychle zhubnout
Správný jídelníček u diety
Dietní jídelníček, zdravý jídelníček
Dietní potraviny, dietní pokrmy
Jídelníček na hubnutí, zdravé hubnutí
Dietní jídelníček na hubnutí
Dietní úprava jídelníčku
Hubnutí jídelníček a metabolismus
Tukožroutská dieta, tukožroutská polévka
Redukční dieta a intolerance laktózy
Drastická dieta
Mléčná dieta, mléčný nesmysl
Mléčná jednodenní dieta
Přísná dieta a jojo efekt
Rychlá dieta je nesmysl
Cviky na celulitidu cvičte každý den
Celulitida jak na ni s dietou
/ Dietní, dietologická poradna / Jak zhubnout / Dietní plán jak zhubnout do léta
Dietní plán jak zhubnout do léta
Dotaz
Dobrý den jsem rok po porodu a mám nějaká kila navíc. Měřim 172 cm a váha je 87 kg. Nevím co s tím, žádné zdravotní potíže nemám. Mám jenom ráda sladké, to je moje slabina, ale jsem zase schopna zařadit i zeleninu chtěla bych , poradítě mi pomocí kterého zhubnu do léta. Děkuji.
Šárka, OpavaOdpověd
Dobrý den, po vypočítání Vašeho BMI (body mass index) vyjde index 29, což značí nadváhu. Pokud již nekojíte, byla by pro Vás vhodná redukční dieta. Redukční dieta je upravený (režim), při kterém jíte pravidelně, obsahuje pestré jídlo, vyvážený jídelníček s dostatkem živin, vitamínů, minerálů. Základem stravy je ovoce, zelenina, zeleninový salát, ovocný salát, obiloviny, celozrnné pečivo, celozrnný chléb, celozrnná mouka, mlýnské a pekárenské výrobky, celozrnné těstoviny, brambory, rýže natural, libové maso (kuřecí maso, králičí maso, krůtí maso, ryby sladkovodní i ryby mořské). Vhodné jsou nízkotučné mléčné výrobky, sýry do 30 % t. v s., kefírové mléko nízkotučné, podmáslí, acidoflní nápoje, nízkotučné jogurty, luštěniny, a jídla s vlákninou. Hlavní je dodržovat množství, kolik jídla zkonzumujete. Je dobré si určit , podle kterého se budete stravovat. by měl spočívat v tom, že o jídle budete více přemýšlet, nakupovat potraviny tak, abyste je přizpůsobila na svůj dietní jídelníček a na svůj dietní plán tzn. strava má být rozdělena do pěti až šesti denních dávek, začněte snídaní, která bude obsahovat celozrnné pečivo 60 g, bílkovinnou potravinu 50 g (sýr, šunka, vejce, nízkotučná pomazánka a tak podobně). Pak následuje svačina v podobě ovoce nebo zeleniny. Dietní oběd má být bez polévky, teplý, masový nebo zeleninový s přílohou např. celozrnné těstoviny, rýže natural, rýže basmati, rýže neloupaná indiánská nebo rýže červená, brambory vařené, či jiná vhodná příloha. Vždy k obědu jezte zeleninu nebo zeleninový salát. Pak následuje svačina v podobě ovoce, zeleniny nebo mléčného výrobku a celozrnné pečivo (50-60 g). Dietní večeře v by měla být lehčí, může to být večeře teplá i studená. Poslední jídlo jezte cca dvě hodiny před ulehnutím. Ze svého jídelníčku vynechte sladkosti, cukrovinky, čokoládu, buchty, tučná masa, zabijačkové pokrmy, příliš kořeněná a slaná jídla, smažené pokrmy a jídla z rychlého občerstvení a tak dále. Nezapomínejte na pravidelný pitný režim. Hubnutí po porodu by mělo být doplněno vhodnými cviky. Důležité jsou cviky na břicho. Cviky na břicho byste měla provádět min. 10 minut za den a to tak, že ležíte na zádech na tvrdé podložce zvednete nohy, provádíte "jízdu na kole", "nůžky" nebo nohy jsou pokrčené, opřené o podložku a zvedáte hlavu, ramena a bedra. Cviky na břicho několikrát opakujte. Vhodné jsou také cviky na stehna. Na to jak zhubnout stehna existuje celá řada cviků viz cviky na stehna. V případě Vašeho zájmu si můžete objednat redukční jidelníček pod kódy REDUKCE-2, REDUKCE-3, REDUKCE-7, REDUKCE-8. na stránce s jídelníčky. Přeji pevnou vůli při hubnutí po porodu a věřím že zhubnete do léta na původní váhu, kterou jste mívala dříve.
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz