dietologie.cz|xml/rss|Text verze|Grafická verze|Tisk
Jak zhubnoutJak zhubnout1x Key1
Jak zhubnout 14 kg a být štíhlaJak zhubnout 14 kg a být štíhlaAccessibility
Jak zhubnout
Kdy naposledy by se mělo jíst
Nebezpečné diety a zdraví škodlivé hubnutí
Dieta modelek je vhodná k pročištění těla, ne na hubnutí
Šestidenní dieta nevede ke změně stravovacích návyků
U rýžové diety hrozí jistý jo–jo efekt
Držení Dukanovy diety je vyčerpávající a svazující
Tukožroutská dieta zpomaluje metabolismu těla
Mléčná dieta vede k nesnesitelnému hladu a zpomalení metabolismu
Dlouhodobá Margitova dieta zvyšuje riziko zdravotních komplikací
Dělená strava není dieta, ale životní styl
Při 90ti denní rozlišovací dietě je hlad díky nevhodné skladbě potravin
U osmihodinové diety nejenže nezhubnete, ale dokonce přiberete!
Citronová dieta je jednostranná dieta, nic se nemá přehánět ani citróny :-)
Mrkvová dieta vede k poškození zdraví a jo–jo efektu!
Cviky při maďarské dietě, využití glykemického indexu
Celozrnná dieta vede k nadbytečnému příjmu energie
Striktní časy jídel u revoluční diety Venice A. Fultona jsou stresující
Proč hubnout jen 5 týdnů u pětifaktorové diety? Pět faktorů jo-jo efektu.
Co si dám k jídlu na firemní akci když mám pytlíkovou dietu?
Dieta baletek ubírá fyzickou a psychickou kondici a vede k anorexii
Jablečná dieta způsobuje kyselou stravu a pálení žáhy
Americká dieta je jednou z drastických redukčních diet
Salátová dieta je jednorázová a vede k jo-jo efektu
Paleolitická strava není dieta ale životní styl dle stylu pravěkého člověka
Jednostranná rajčatová dieta vede k jo-jo efektu
Jednorázová grapefruitová dieta vede k jo-jo efektu a pálení žáhy
Žlučníkový záchvat při vajíčkové dietě způsoben nadměrnou produkci žluči
Dieta fen šuej není redukční dieta ale filozofický směr způsobu života
Dieta 309 neodstraňuje příčinu zvýšené hmotnosti vede k jo-jo efektu
Zdravotní problémy z nedostatku živin u diety podle Jennifer Aniston
Při newyorské dietě bývá hlad, což vede ke zpomalení metabolismu.
Dieta Angeliny Jolie zpomaluje metabolismus kvůli hladu
Krátkodobá intervalová dieta vede k jo-jo efektu a zpomalení metabolismu
Breussova dieta není dieta na hubnutí, ale očistná kůra
Plážová dieta ochuzuje jídelníček – zakazuje potraviny s vysokým glykemickým indexem
Bramborová dieta nezaručuje pestrou stravu, hrozí hlad a jo-jo efekt
Jednostranná dieta Victorie Principal je hladovka – zpomalí se metabolismus
Cambrige diet má velmi nízky příjem energie cca 3000 kJ hrozí tak jo-jo efekt
Po krátkodobé banánové dietě je jistý jo-jo efekt a nechuť na banány
Při jednostranné jogurtové dietě určitě nezhubnete
Jednorázová proteinová dieta má nadbytek bílkovin a nedostatek sacharidů
Limonádová dieta je hladovka vede k bolesti hlavy, únavě a vyčerpaní
Bodová dieta nebere do úvahy skladbu stravy jen počítání bodů
Nízkosacharidová Atkinsonova dieta může způsobovat zácpu kvůli skladbě potravin
Obezitologické centrum
Cizrna na oběd při hubnutí, energetická hodnota
Kolik denně příjímat bílkovin tuku sacharidů kJ
Kolik kalorií příjímat za den
Kolik sacharidů za den při posilování
Potravinové doplňky
Kniha čtyřhodinové tělo – Timothy Ferriss
Jak udržet váhu a jíst zdravě
Čocka, fazole při redukci váhy
Pobyt, tábor, lázně pro redukci váhy
Dieta při denním a nočním směnném provozu
Zadržování vody v těle
Nízkosacharidová dieta
Speciální sacharidová dieta (SCD)
Metoda VacuPress
Neplnohodnotá a nevyvážená 90 ti denní rozlišovací dieta
Strava na zpevnění svalů
Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, redukční dieta
Re: Hormonální antikoncepce Mirena, nadváha, posilovací stroje
Hormonální léčba při dietě
Obezita a slinivka
Obezita u dětí
Bazální metabolismus
Vliv správného výběru svačiny na metabolismus
B12-milgamma a bazální metabolismus
Hladovění není dieta pro zdraví
Jak začít jíst po přísné dietě aby nedošlo na jo–jo efekt
Jo-jo efekt 1
Jo-jo efekt 2
Tvarování postavy
Vyvážená strava
Hýždě a bříško
Optimální váha
Diabetologická a obezitologická ambulance
Záchvatovité přejídání
Obézní dítě
Nepravidelná strava a nadváha
Velká nadváha BMI=38
Snížená funkce štítné žlázy, dietní režim
Dieta u hypofunkce štítné žlázy
Štítná žláza a nadváha
Anémie vitamínu B12 a nadváha
Artróza při nadváze, obezitě
Mám nadváhu, jak správně hubnout?
Redukce váhy je změna způsobu života
Dlouhodobá nadváha
Jak zhubnout přes břicho, cviky na břicho
Jak zhubnout – redukce hmotnosti
Jak zhubnout 5 kg
Jak zhubnout při antikoncepci
Jak zhubnout stehna, cviky na stehna
Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Jak zhubnout, špatná životospráva
Jak zhubnout do plavek, hubnutí do plavek
Jak zhubnout břicho, ploché břicho
Jak zhubnout boky a pas
Problém s váhou, tlustá stehna a polštářky na bokách pasu
Zhubněte jednou provždy – Antonie Mačingová
Zhubnout kila
Dietní plán jak zhubnout do léta
Hubnutí po těhotenství
Prášky na hubnutí, léky na hubnutí
Hubnutí po porodu
Hubnutí při kojení
Dieta při kojení, jídelníček při kojení
Cvičení při kojení, cviky při kojení
Dieta při kojení s dostatkem živin
Antikoncepce a nadváha
Hubnutí s antikoncepcí
Vedlejší účinky při antikoncepci Lindynette 20 – zadržování vody v těle
Hubnutí dieta, dieta na hubnutí
Bezlepková dieta u mentální anorexie, bulimie a hubnutí
Jídelníček po léčbě anorexie
Závislost na sladkém při hubnutí
Dieta po porodu, hubnutí po porodu
Dieta na hubnutí, zdravé hubnutí
Diety na hubnutí
Dietní jídla, dietní jídelníček, dietní recepty
Dietní recepty na hubnutí
Nechutenství k jídlu, možné příčiny a následky
Dietní oběd, dietní večeře
Rychlé hubnutí, jak rychle zhubnout
Správný jídelníček u diety
Dietní jídelníček, zdravý jídelníček
Dietní potraviny, dietní pokrmy
Jídelníček na hubnutí, zdravé hubnutí
Dietní jídelníček na hubnutí
Dietní úprava jídelníčku
Hubnutí jídelníček a metabolismus
Tukožroutská dieta, tukožroutská polévka
Redukční dieta a intolerance laktózy
Drastická dieta
Mléčná dieta, mléčný nesmysl
Mléčná jednodenní dieta
Přísná dieta a jojo efekt
Rychlá dieta je nesmysl
Cviky na celulitidu cvičte každý den
Celulitida jak na ni s dietou
/ Dietní, dietologická poradna / Jak zhubnout / Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Jak zhubnout 14 kg a být štíhla
Dotaz
Dobrý den, je mi 16 let. Měřím 165 cm a vážím 66 kg. Chtěla bych poradit jak zhubnout alespoň 14 kg nejlépe za 10 dní :). Dokážu sportovat i jíst zdravě jen si to sama nedokážu rozvrhnout. Děkuji za odpověď.
Diuška, BohumínOdpověd
Dobrý den, po vypočítání BMI kalkulačkou (body mass indexu) vyšlo číslo 24, což znamená, že máte váhu ku výšce v normě. Vzhledem k tomu, že jste mladá, organismus se stále vyvíjí, nedoporučuji Vám hubnou, ale spíše žít zdravě, jíst racionálně, nepřejídat se a mít dostatečnou pohybovou aktivitu. Štíhlá zůstanete když vyloučíte z jídelníčku sladkosti, cukrovinky, zákusky, jídla z rychlých občerstvení (hranolky, hamburgery, langoše... pokrmy s tatarkou nebo kečupem...). Jezte malé objemy jídla častěji za den (5x denně), nejezte ve spěchu nebo při chůzi. Volte jídla lehčího charakteru, pokrmy z kuřecího, krůtího, králičího masa, občas hovězí nebo vepřová kýta či vepřová panenka. Jídla by měly být doplněny vždy zeleninou ať už tepelně upravenou nebo salátem či zeleninovou oblohou. Kuřecí prsa + brambory + míchaná dušená zelenina (může být připravená z mražené zeleninové směsi). Časteji zařazujte ryby sladkovodní i mořské. Mohou být i tučnější druhy, rybí tuk je velmi zdravá hodnotná surovina. Masné výrobky a uzeniny jíst nemusíte, pokud máte ráda uzeninu, doporučuji libovou kuřecí nebo krůtí šunku, libové párky. Z pečiva vybírejte celozrnné výrobky nebo tmavý chléb. Obsahují dostatek vlákniny, která je prospěšná na střeva a odvádí přebytečný tuk z organismu (převážně cholesterol). K pečivu jsou vhodné pomazánky nebo sýry na tvarohovém základě (budapešťská pomazánka, pažitková pomazánka, sýr lučina, sýr žervé...), vhodné jsou taky sýr cottage, mozzarela, eidam, parmazán, gouda, sýry ementálské typu. Zařazujte hodně ovoce a zeleninu, druhy střídejte, dělejte si různé zeleninové saláty se zálivkou (ocet, sůl, cukr) + sypané sýrem nebo šunkou, případně kuřecí a jiné. Nevynechávejte přílohy brambory, rýži, těstoviny, špagety, noky... Jezte pestrou vyváženou stravu. Pokud budete jíst všechno, obsáhne Vaše strava vyváženého poměru bílkovin, tuků, sacharidů a vitamínů, které organismus potřebuje a budete štíhlá. Dbejte na dostatečný pitný režim, pitná voda z vodovodu, minerální vody perlivé i neperlivé (nutno střídat jednotlivé druhy, kvůli obsahu solí a minerálů), ředěné džusy. Tekutin byste měla vypít 1,5 l / den. Doporučuji též dostatečný pohybový režim pro šíthlou linii, každý den např: chůze, chůze do schodů, jízda na kole, plavání, fitness centra, spinning, aerobik. Doma můžete cvičit dřepy, sklapovačky, sedy-lehy. S pozdravem.
nutriční terapeutka redakce dietologie.cz